Sunday, November 29, 2009

h.a.p.p.y@c.r.a.z.y

K.A.M.I yg gonjeng
  • One by 1 my wishes come true.Kali nie dpt 2gether lpak2 n hang out with my ever best siblings yg gonjeng.Its not easy ktowg nx together cz my 1st c's working kt KL same with myonly bro n my 2nd c's keje kt sarawak.So time cuti sek je she will come home.Kteowg g JB.Ape lg,shoppinggggssss..hehe..Then lpak kt umah makdik yg rock,yg slalu brgosip.Klaw makdik gosip,best gile taw cz dye siap wt gaya owg 2 lg.Real r gua ckp lu..keh3..

  • The next day,we 4 siblings hang out p jln2 sampai pkul10mlm..Pdahal kluanx xde lh meriah sgt kn..hehe..Mkn laksa shack yg sgt knyang wt msing2 longlai je bile sampai umah n today kak ninie kahwin.We all sume kena pg cz mydad close with pakcik wak,mymum n kak nini's mum kwn sekerja n kak nini is my bro's frend..kire rpt n erat silaturayhim..ceehhh..!!!

  • Today gax,mereka blk kL cz sok dh strt keje.At first ngt nx join tp mls nx blk nek bus t,pas2 mls nx teman k.ina shopping cz dye sgtttttt cerewet,pas2 t pk duit abis cz klaw g klcc,1st shop that i WAJIB pegi ialah Roxy..hahahaha..

No comments:

Post a Comment